Makanan yang naikkan berat badan tanpa disedari
Baca juga : Progress Fitness Saya
Baca : Cara Minum Teh Hijau Untuk Kurus
Lifestyle | Fitness | Running | Sharing
Sempena pesta Kaamatan Sabah ni fb dibanjiri dengan post tentang perayaan …
Kepada semua guru dan pentadbir sekolah tak ketinggalan juga murid …
Kepada semua masyarakat Sabah, di ucapkan Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamat…
Pada masa kini, acara marathon semakin mendapat tempat dalam kalangan masy…
Selalu dengar perkataan ni, ada nama rancangan TV nama mansau ansau. Dalam…
Assalamualaikum info menarik ni. Terutama bagi yang suka shopping o…
Jom belajar loghat dan dialek dalam negeri lain. Kali ni nak kongsi dialek…
Sebut pasal bahasa, di Malaysia ni ada bermacam kepelbagaian agama, bangsa…
Dah berlari? Ada join event lari2? Jika selalu lari samada dekat atau jau…
Siapa pernah dengar nama masakan ayam pansuh? Atau nama masakan manuk pan…
Catat Ulasan
5 Ulasan
tq cikgu for sharing.. 3 in 1 tu sy jarang dh minum, tapi sy tukar kepada min kaffe in case teringin, tapi x hari2 la..
BalasPadamBetul..ada yang mesti disemak semula dan perbetulkan.
BalasPadamKena makan makanan dalam senarai ni sebab LZ susah naik berat badan tapi mudah hilang berat badan.. Walau apa pun makan biar berpada-pada..
BalasPadamOH.. PATUTLAHHH
BalasPadamdah tua ni kena jaga makan...
BalasPadam