Lifestyle | Fitness | Running | Sharing
Sempena pesta Kaamatan Sabah ni fb dibanjiri dengan post tentang perayaan …
Kepada semua guru dan pentadbir sekolah tak ketinggalan juga murid …
Kepada semua masyarakat Sabah, di ucapkan Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamat…
Selalu dengar perkataan ni, ada nama rancangan TV nama mansau ansau. Dalam…
Siapa pernah dengar nama masakan ayam pansuh? Atau nama masakan manuk pan…
Sebut pasal bahasa, di Malaysia ni ada bermacam kepelbagaian agama, bangsa…
Pada masa kini, acara marathon semakin mendapat tempat dalam kalangan masy…
Jom belajar loghat dan dialek dalam negeri lain. Kali ni nak kongsi dialek…
Assalamualaikum info menarik ni. Terutama bagi yang suka shopping o…
Dah berlari? Ada join event lari2? Jika selalu lari samada dekat atau jau…
Catat Ulasan
3 Ulasan
ini sesuai untuk akak ni, akak biasa suka berjalan laju... kalau lari-lari anak sejenis yang slow lah kalau laju sekejapan dah mengah
BalasPadamun join group MAF training ni, bagus juga sebenarnya., ini pun Dr yang suggestkan untuk join dan buat.. slow but ada movement. good for health.
BalasPadamTerima kasih atas perkongsian cikgu. Saya mohon share ye
BalasPadam