Segmen Pencarian Bloglist 2021 By NanieyBarnieyLurviey

Jom join segmen bloglist dari rakan blogger ni iaitu dari blog naniey.com. Ikuti syarat pada banner dan link di bawah.

Syarat Penyertaan 

Syarat penyertaan adalah seperti berikut (copy paste dari blog beliau :

Blogger Malaysia yang aktif blogging 

Follow blog www.naniey.com  (wajib) dan aku akan follow korang balik. Kalau rajin korang follow IG aku sekali @nanieydotcom (tak wajib pun)

Tampal banner kat atas ni di entri korang. Dah siap tinggalkan komen kat blog aku untuk aku update list reader kat sini. (Aku terus update korang dalam bloglist aku) 

Dah siap ! Pencarian bloglist ni bermula 2 Februari 2021 sehingga 5 Mac 2021

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. hai,jemput join GA saya.. :D

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/02/giveaway-vektor-20-by-cuya.html

    BalasPadam
  2. All the best...sis singgah dari segmen yang sama

    BalasPadam