Oktober bermula dengan larian 10km

Akhirnya, berjaya juga lari 10km awal oktober (pagi tadi) huhu setelah larian September 10k gagal.


Untuk Oktober nak sasarkan lari dalam 7 ke 10km ni sekali seminggu je. Lari jarak jauh selalu tak bagus untuk muscle mass. Dah penat buat lifting kemudian lari jarak jauh susah nak bina muscle.

Fokus pada larian jarak 5km secara selang sehari dengan sprint.

Lepas berlari kita selfie

Hargai masa berkualiti petang sebelum kena PKP balik. Harap2 tak lah....

Feel lepas berlari ni lain macam rasa syoknya, rasa aman damai, tidur malam pun nyenyak.

Cuma masalah bila lepas berlari dan bersenam, rasa selera nak makan tu pula bertambah haha.

Salam weekend, have a great weekend.

Oktober bermula dengan larian 10km Oktober bermula dengan larian 10km Reviewed by cikguzim on 3.10.20 Rating: 5

9 ulasan:

  1. Lepas bersenam mmg habuan ny makan cgšŸ˜‚.br smgt nk bersenam lg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul sebenarnya..kalori akan byk terbakar jika kena dgn cara makannya itu šŸ˜

      Padam
  2. Ha ah, lepas bersenam, rasa nak makannnn aje..tapi try cari buah buah...hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya biasa makan epal hijau lepas bersenam, kemudian baru makan yang berat sikit cthnya nasi ayam dan sayur..bagus utk recovery.

      Padam
  3. hebatnya berlari..betul tu cikguzim, harap2 tak PKP

    BalasPadam
  4. waaahh 10km... hebatnyaaa

    selera makan bertambah lepas lari ni, moga makan makanan berkhasiat ya!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.