Berlari dalam kawasan kejiranan jer..

Lama tak update pasal joging. Sibuk pdpr, bdr dan asyik mengadap fon dan laptop sepanjang hari boleh melebarkan badan. Jadi petang-petang buat la aktiviti fizikal sikit okay?

Panas-panaskan badan lari dan joging kawasan terdekat je setakat ni. Nak hapuskan lemak-lemak yang nampaknya ada bergoyang di perut sejak raya hari tu.

Gov kata tak boleh lebih dari 10km dan boleh lari dalam kawasan kejiranan je waktu pkp ni.

Jadi kita pun patuh la, sebab tu hasilnya jadi macam ni...👇

😅😅 Gps pun pening bila berlari bawah atap. Haa tepuk. Takpe asal lari.

Kadang jadi konfius juga boleh berlari di luar ke tidak ni bila baca pasal ada runner kena saman juga bila berlari di luar ni.

Selamat berlari.


Berlari dalam kawasan kejiranan jer.. Berlari dalam kawasan kejiranan jer.. Reviewed by cikguzim on 16.6.21 Rating: 5

7 ulasan:

  1. Kat tempat saya ni, aritu ada runner disuruh balik, sebab lari di tempat rekreasi. Kalau di kawasan kejiranan, polis ok je. Solo pulak. Jadi, takde masalah. Selamat berlari, cikgu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Uish nasib polis tu boleh bawa bincang 😅

      Padam
  2. hahahaha macam cakar ayam

    BalasPadam
  3. Ada kawasan yang dibenarkan ada kawasan yang tidak dibenarkan walau masih patuh SOP.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.