Kemaskini Bloglist Blog Cikguzim



Assalamualaikum semua sahabat blogger dan pembaca. Lately ada beberapa hari tak update blog maklum saja dah masuk hujung tahun tugas cikgu ni sangat banyak dengan kerja dan aktiviti yang perlu disiapkan. Markah ujian murid, data itu ini, majlis itu dan ini, kursus itu dan ini perlu dihadiri hehe. 

Kerja memang takkan habis! Tapi berblog tidak boleh dilupa sebab ilmu mesti dikongsi bersama selain sumber income pasif kan. Di sini saya nak refresh semula bloglist. Beberapa bulan lepas saya ada buat post tentang pencarian bloglist, kini bila saya semak semula blog rakan blogger, ada blog yang perlu saya kemaskini semula. Win2 situation kan hehe jadi perlu refresh list.



Sekiranya ada blogger yang nak join bloglist lagi boleh tinggalkan nama blog dalam ruangan komen ya. Semoga urusan kita semua dipermudahkan menjelang hujung tahun 2019!




Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Ok nak masuk bloglist

    www.aimanabdullah.com

    BalasPadam
  2. Nakkk.. mama dah masukkn blog Ni Dlm bloglist mama

    www.mamapipie.com

    BalasPadam
  3. saya pun nak juga.... sebab dah lama masukkan blog ini dalam bloglist

    http://misshamakeupstore.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Blog cikguzim dah ada dalam bloglist saya sebab kita tukar link dulu. Saya akan kekalkan selagi blog saya ada dalam bloglist cikguzim. https://inspiringsharing.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Jangan lupa kak feni juga ye.

    www.safenifeni.com

    BalasPadam
  6. PC pun belum kemaskini lagi bloglist.

    BalasPadam