Menu diet suku suku separuh

Teringin nak kurus? Mudah saja sebenarnya, kita tak perlu sentiasa bersenam secara kerap setiap hari. 

Apa yang penting adalah menjaga makanan dan pastikan kalori intake ada kurangan maka berat badan akan turun dengan baik.

Sebenarnya nak kurus ni tak perlu berlapar sebab kita masih boleh enjoy makan yang sihat secara suku suku separuh.

Jok tengok menu menu suku separuh untuk menurun berat badan di bawah ni :

Menu Diet Suku Suku Separuh 

Genap seminggu saya amalkan DSSS. Alhamdulillah ada penurunan tapi yang paling best sejak buat DSSS ni saya rasa badan saya ringan dan cergas. Mungkin sebab pengambilan sayur setiap hari. Sebab saya ni memang tak suka sayur.

Kredit : Azzirah Khudzairi











Menu diet suku separuh yang pasti berkhasiat dan mengenyangkan. 

Moga bermanfaat dan sihat selalu. Jom kurus secara sihat dan selamat.


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Saya amalkan DSSS, turun secara semula jadi sebanyak 10 kg, tapi memakan masa hampir 2 tahun lamanya. Alhamdulillah, tidaklah sekat makan itu ini, hanya kurangkan kuantitinya sahaja.

    BalasPadam
  2. setuju sangat...kena kurangkan kalori intake sebenarnya, baru cepat sikit kurus

    BalasPadam
  3. Kawal kuantiti.. in sya Allah ok dan boleh.

    BalasPadam
  4. betul sgat.. bila dah naik susah pula nak turun huhu.. tetap kena bersenam juga at least seminggu 3 kali

    BalasPadam