Lifestyle | Fitness | Running | Sharing
Selamat hari guru kepada semua insan yang bergelar guru! Terima kasih juga…
Sebut pasal bahasa, di Malaysia ni ada bermacam kepelbagaian agama, bangsa…
Sempena pesta Kaamatan Sabah ni fb dibanjiri dengan post tentang perayaan …
Kepada semua guru dan pentadbir sekolah tak ketinggalan juga murid …
Selalu dengar perkataan ni, ada nama rancangan TV nama mansau ansau. Dalam…
Siapa pernah dengar nama masakan ayam pansuh? Atau nama masakan manuk pan…
Jom belajar loghat dan dialek dalam negeri lain. Kali ni nak kongsi dialek…
Assalamualaikum info menarik ni. Terutama bagi yang suka shopping o…
Pada masa kini, acara marathon semakin mendapat tempat dalam kalangan masy…
Jerebu teruk kembali melanda negara pada tahun 2019. Ia bukan kali …
Catat Ulasan
9 Ulasan
betoi. paling mencabar sudah semestinya nak jaga makan tu, hehehe
BalasPadamcantik bacaan..
BalasPadamBetul, saiz fizikal bukan jaminan sihat atau sakitnya seseorang itu.
BalasPadamcantik bacaan, akak rasa masa ada kelas pdpr memang tekanan darah akak tinggi melangit huhuhui
BalasPadamammi kadang-kadang buat workout 20 minit..tp lepas tu makan macam dah buat workout 2 jam. hahah
BalasPadamcantik tekanan darah tu... betul tu, nak jaga makan paling susah.. banyak dugaan
BalasPadamSy cuma buat tekanan darah kalau nak derma darah jer, tak ada alatan sendiri, rasa teringin nak beli satu.
BalasPadamsaya pun nak beli benda alah ini.
BalasPadamharap kekal sihat hendaknya dan begitu juga dengan sikgu
Nampak ok bp awak tu
BalasPadam