Sebab Allah sayang..

Assalamualaikum dan salam Ramadhan.

Masuk kereta dengar bunyi lagu Raya, buka tv dah banyak iklan cerita raya, program raya. Adusss.

Gambar last day kerja di tempat kerja sebelum raya. Sambung kerja dari rumah sebab zon merah.

Tahun ni yang ke sekian kalinya tak dapat balik raya ke kampung, redha je lah kan.

Tak panjang pun pos kali ni. Kurang sikit mood nak menulis lately.

Salam 10 terakhir Ramadhan. Cepat je masa berlalu dah nak masuk akhir Ramadhan. Jom sama-sama tingkatkan amalan pada akhir Ramadhan ni.

Tahun ke 2 tak balik beraya...😪

Ada sebabnya Allah uji kita kan, mesti sebab Allah sayang (pinjam ayat UEL Ustaz Ebit Liew hihi)

Salam lailatul qadr...
Sebab Allah sayang.. Sebab Allah sayang.. Reviewed by cikguzim on 5.5.21 Rating: 5

3 ulasan:

  1. Allah hendak kita hampir lagi pada Dia.

    BalasPadam
  2. Ramai yang tak dapat beraya di kampung kali ini

    BalasPadam
  3. PKP dah sekali lagi, ramai juga yang tak balik kg beraya. saya yg kg dekat pon tak bole

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.