Lifestyle | Fitness | Running | Sharing
Selamat hari guru kepada semua insan yang bergelar guru! Terima kasih juga…
Sebut pasal bahasa, di Malaysia ni ada bermacam kepelbagaian agama, bangsa…
Sempena pesta Kaamatan Sabah ni fb dibanjiri dengan post tentang perayaan …
Kepada semua guru dan pentadbir sekolah tak ketinggalan juga murid …
Selalu dengar perkataan ni, ada nama rancangan TV nama mansau ansau. Dalam…
Siapa pernah dengar nama masakan ayam pansuh? Atau nama masakan manuk pan…
Jom belajar loghat dan dialek dalam negeri lain. Kali ni nak kongsi dialek…
Assalamualaikum info menarik ni. Terutama bagi yang suka shopping o…
Pada masa kini, acara marathon semakin mendapat tempat dalam kalangan masy…
Jerebu teruk kembali melanda negara pada tahun 2019. Ia bukan kali …
Catat Ulasan
12 Ulasan
Ok... baru nak tanya tips camana dapat income usd 28juta.mmnasib baca sampai habis.. kuang3... mujur settle sudahhh
BalasPadamok boleh stop nganga mulut terkejut tadi hehe
BalasPadamuiii... juta2 tu sayang kalau hilangggg
BalasPadamhahahahah....
BalasPadamhahaha sy pun ikut suspens.
BalasPadamNasib baik settle..
BalasPadamRupanya set tempat lain boleh h hilang di blog asal.
BalasPadamNasib baik peyelesaiannya mudah sahaja.
Alhamdulillah. Mesti berdebar-debar.
BalasPadambiasa je jadi pada AD..tapi kalau time tukar template..coz die nak setting dlu..dalam sejam lepas tuakr template biasanya dah keluar balik iklan..
BalasPadammujur xde pape jadi kan
betul bila tukar template atau domain ke nanti adsense kita kena setting dan pasang semula.
Padamtak pandai nak guna adsense ni... ajar sket
BalasPadamboleh daftar dan login adsense melalui laman blogger..sy lihat blog afeezz adalah blog yg dh lama, cuba try apply adsense dan mereka akan review, dh lulus nanti boleh setting pada layout blog
Padam