Salam 1 Muharam dan cuti 5 hari yeayy

Bismilillahirrohmanirrohim..
Salam 1 Muharam 1442H..

Sedar tak sedar dah masuk awal  Muharam untuk tahun 1442 hijrah tahun 2020 masihi.

Selamat bercuti semua, lama tak berjalan dalam cuti. Memang nak pergi bercuti ni sambil bershopping. Covid di kawasan saya pun tiada kes sejak beberapa minggu.

Manfaatkan cuti dengan keluarga.

Dapat lah pergi bercuti senang hati sambil pergi makan-makan. Happy tummy leads to happy life.  5 hari cuti ni Khamis, sampai Isnin depan jom manfaatkannya dengan keluarga.

Apa nak buat masa cuti panjang? Antaranya..
- Bawak keluarga jalan di taman
- Pergi shopping
- Pergi makan-makan
- Pusing-pusing bandar/kampung
- Beriadah, joging, main sama2 etc
- Tengok tv sama2
- Balik kampung
- Berkebun
- Dll

Tak kira dalam cuti atau tidak layankan je anak-anak nak bermain insyallah murah rejekinya.

Moga sahabat-sahabat semua yang pulang bercuti untuk berjumpa keluarga dan sebagainya moga dipermudahkan urusan dan selamat menuju ke destinasi yg dituju.. 😊
Salam 1 Muharam dan cuti 5 hari yeayy Salam 1 Muharam dan cuti 5 hari yeayy Reviewed by cikguzim on 19.8.20 Rating: 5

11 ulasan:

  1. Salam maal hijrah 1442 H
    dan selamat bercuti

    BalasPadam
    Balasan
    1. *السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*
      *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH ١٤٤٢*
      Didoakan semoga semua kita dan keluarga :
      *@ Dipanjangkan umur*
      *@ Diluaskan rezeki*
      *@ Ditetapkan keimanan*
      *@ Dikurniakan akal yg baik*
      *@ Kesihatan yang baik*
      *@ Berjaya di dunia & akhirat*
      *@ Sentiasa dirahmat olehNya*
      *@ Diampunkan dosa2 kita*.🌿
      Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
      . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
      *سيروا علی بركة الله*،

      Padam
  2. Salam Maal Hijrah..

    selamat bercuti cikgu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. *السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*
      *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH ١٤٤٢*
      Didoakan semoga semua kita dan keluarga :
      *@ Dipanjangkan umur*
      *@ Diluaskan rezeki*
      *@ Ditetapkan keimanan*
      *@ Dikurniakan akal yg baik*
      *@ Kesihatan yang baik*
      *@ Berjaya di dunia & akhirat*
      *@ Sentiasa dirahmat olehNya*
      *@ Diampunkan dosa2 kita*.🌿
      Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
      . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
      *سيروا علی بركة الله*،

      Padam
  3. Salam maal hijrah, wah seronok cuti lama...kesempatan boleh jalan-jalan.

    BalasPadam
  4. Seronoklah cuti untuk cikgu dan anak2 ammi. Ammi kene kerja esok huhu

    BalasPadam
  5. Salam maal hijrah.. moga kita semua menjadi yang lebih baik dari yang sebelumnya...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.