KFC Zinger Chop besar ni je??

Hari minggu ni sekali sekala bagi isteri rehat gantung kuali. Minggu depan anak dah nak sekolah. Hari ni nak try menu baru KFC Zinger Chop. Tengok dalam iklan nampak sedap dan menarik.

Wife pun dah pernah makan sekali katanya sedap boleh tahan. So hari ni beli tapau je lah nak makan kat rumah.

Bila dah tapau nak makan tu sekali saya tengok alahai keciknya. Wife pun komplen hari tu beli 1 set Zinger Chop ada 2 slice ayam sebesar tapak tangan kali ni 2 slice kecik jer dia bagi. Aduh makan tak berapa nak kenyang la pula dengan harganya.



Ini la masalah bila makan kat KFC, lain masa lain orang lain cawangan memang rasa dan saiz hidangan jadi tak sama. Harap improve lagi lepas ni.

Review saya tentang Zinger Chop : Rasa sedap ok la cuma tawar sikit, sos dia pun ok saja. Biasa cuba produk dan menu baru KFC ni rasa dia sedap gitu-gitu je bagi saya. Yang memang sedap adalah menu asal iaitu ayam Original dan Spicy.

Kalau makan chicken chop biasa kat kedai rasanya besar lagi dan kenyang puas hati dengan harganya. 

Kalau nak cuba boleh juga menu KFC Zinger Chop ni boleh juga sebab lain cawangan memang lain rasa menu dia depend pada tukang yang memasaknya.

Tapi saya tetap kecewa beli dapat saiz yang macam dalam gambar tu. Tak sempat nak komplen  pula sebab dah balik rumah makan tapau...

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Kalau saya, dah muncung sampai ke esok sebab ayam kecik hahaha

    BalasPadam
  2. ooo kecik je ke? saya tak try lagi

    BalasPadam
  3. Memang kadang2 lain rasa dan kualiti kat cawangan berbeza. Zinger Chop yang saya cuba hari tu sedap dan memang mengenyangkan. Memang kena beli kat tempat yang kita dah tahu oklah.

    BalasPadam
  4. Kalau dapat kepak laaagi kecik

    BalasPadam
  5. saiz bergantung kpd stok ayam yg samapi pada hari tu..

    BalasPadam
  6. hahahha ya memang kecil cikgu, semalam suami ajak makan di kfc lepas beli barang... memang kecil sangat, siap dia ngecek ayam akak seketul, rasanya lebih kenyang makan zinger burger

    BalasPadam
  7. indah khabar dr rupa..kfc selalu gituu..shida pun salu dpt mcm tu..nasiblah

    BalasPadam
  8. Saya lum try lagi Cikgu. Takleh nak bagi komen bab besor kecik hehe. Tapi nampak yang ni mmg kecik laaa huuhu

    BalasPadam