Bila orang tersilap antara aku dan Norman Hakim

"You ni ada kaitan dengan Norman Hakim ke?"
"Eh macam Norman Hakim la"
"Lama tak nampak you berlakon, cuti ka?"

Itu antara ayat yang pernah ditujukan kepada saya sejak dah kurus dan jadi sikit fit ni, sikit je la. Ade ke mereka samakan saya dengan Norman Hakim pasal rupa kitorang ada iras-iras katanya. Bila saya buat perbandingan sikit nampak macam iya jugak la hehehe. 

Mungkin la nampak sama tapi tak serupa kot. Norman Hakim tu badan sado dan besar lagi saya kecik je lengan tak besar macam dia dan saya bukan selebriti terkenal pun.

Beberapa gambar perbandingan korang nilai lah sendiri hahaha.

Kebetulan pula posing dan pakai cermin mata macam ni. Sumber gambar ig Norman Hakim.

Tang misai kalau kasi lebat sikit ada gaya kot. Rambut dia pun jenis rambut saya tapi saya lagi kurang hehe.


Sekadar suka-suka je pos pasal ni. Dah ada orang tegur tentang persamaan ni so kita pos je lah jangan marah ye. Kalau Norman Hakim ada baca pasal ni, ampunnn pakk heheh. Just for fun.



Bila orang tersilap antara aku dan Norman Hakim Bila orang tersilap antara aku dan Norman Hakim Reviewed by cikguzim on 15.5.20 Rating: 5

10 ulasan:

  1. memang ada mirip doh tu. Ingat masa kat UM roommate abe kie tu sepupu si norman hakim ni. sampai skrg masih contact biarpun jauh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah boleh tolong kirimkan salam kt norman hakim nanti abe kie hehe

      Padam
  2. ada juga iras sikit hehe.. gituuu..

    BalasPadam
  3. bila pakai spek tu haa ada iras sikit lah

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum cikgu. Wah,, bukan main cikgu ye... Tapi bila tengok gmabar2 tu, memang ada iras2 norman hakim lah...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.