Bestnya kalau kucing pandai buat kerja ni...

Kucing adalah haiwan yang paling rapat dengan manusia.

Kucing perlukan manusia untuk terus hidup dengan meminta makanan dari manusia. Dan kucing juga membantu manusia yang memeliharanya dengan menangkap haiwan-haiwan bisa di sekitar rumah.

Tapi kan best kalau meow pandai tolong kita buat kerja-kerja rumah macam dalam gambar ni selain kerja utamanya makan tidur je. Lagi banyak pelihara lagi bagus hehe.


Sekadar pos santai...

Kredit gambar : Dunia Kucing

Bestnya kalau kucing pandai buat kerja ni... Bestnya kalau kucing pandai buat kerja ni... Reviewed by cikguzim on 24.1.20 Rating: 5

3 ulasan:

  1. Haha manusia lak nak buat apa? 😂

    BalasPadam
  2. hahaa.. hari kat wasap pun status gambar kucing ni. ada sekor kucing hitam kat rmh, tido je kerjanya 😃

    BalasPadam
  3. Alahai comelnya kucing cuci tingkap hahahhaaa...
    Kucing Mrs. A tolong sepah bolehlah

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.