Dahsyat orang perempuan shopping raya..

Korang dah mula beli baju raya belum? Alhamdulillah saya dah beli masa awal puasa haritu jadi tak perlu bersesak nak shopping waktu ni. Nak penghujung Ramadan ni boleh fokus dengan ibadat dan persiapan raya yang lain. Lagipun teknologi sekarang ni mudah, nak beli persiapan raya beli online jer. 

Tapi bagi orang perempuan semuanya serba belum cukup. Buktinya ramai perempuan di shopping2 kompleks waktu ni. Nasib baik isteri saya tak macam gambar di bawah ni.....
Isteri-isteri sekalian janganlah buat etika macam ni ya. Kesian kat suami anda. Bagi saya tudung semua sama jer. Mungkin bagi pandangan mata perempuan semuanya lain-lain. Adusss..
Dahsyat orang perempuan shopping raya.. Dahsyat orang perempuan shopping raya.. Reviewed by cikguzim on 31.5.19 Rating: 5

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.