16k Subscribers Youtube!

Hello semua pembaca serta rakan bloggers.

16k subscribers dan 1.5 juta view youtube, begitulah adanya.

 




Hari ini pula 25hb hari gaji dan hari pendapatan dari adsense juga masyuk hari ni..

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk share dan menyampaikan ilmu yang bermanfaat kepada masyarakat.

Terima kasih juga kepada pihak2 yang menghubungi saya untuk iklan, review, serta sponsor produk-produk. 

Setiap bulan channel akan dapat pertambahan dalam 1k subs. Cuma dalam bulan Julai ni lebih laju tak sampai sebulan dapat lebih dari 1k subs. Slow tapi steady sebagai channel sampingan.

Makin banyak subs ni rasa makin berat tanggungjawab untuk menyampaikan sesuatu ilmu.

Sekarang dah on the way ke 20k subscribers.

Masih relevankah buat Youtube pada 2022? 

Ya masih sangat relevan begitu juga kalau kita share sesuatu di blog. Ia masih sangat relevan walaupun bersaing dengan medsos macam IG, FB dll.

Selagi ia masih free dan masih dapat digunakan, saya mengajak anda untuk share sahaja apa2 yang berguna kepada orang di luar sana.

Sedikit tips apabila share di Youtube atau Blog untuk dapatkan view yang banyak :

- Share sesuatu bermanfaat kerana ilmu itu luas.
- Niatkan sebagai ibadah. Selagi orang tonton dan baca kita dapat pahala.
- Jangan terlalu fikir pasal income.
- Konsisten dan berterusan.
- Jauhi share sesuatu berita kontroversi, lalai serta cerita tak sahih.

Sekadar berkongsi, marilah kita sama-sama berkongsi.

Untuk sponsor, review, iklan dll boleh hubungi saya di azimpahang@gmail.com :)

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Alhamdulillah..tahniah cikgu :)

    BalasPadam
  2. Salam. Tahniah cikgu, semoga berjaya mencapai 20k subscribers ya :)

    Alang2 baca pasal Google Adsense ni, nak tanya kot2 cikgu boleh bantu saya. Setiap kali saya send request utk review blog utk letak iklan, Google Adsense reject dgn alasan low content. Padahal hampir tiap2 hari saya buat entry.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ya..saya ada lihat blog cik, agak pelik juga adsense reject sebab blog dah lama dan byk konten...sy harap akan berjaya, boleh cuba dan cuba lagi. Keep blogging.

      Padam