Apabila grop wassap sentiasa berbunyi....
Ini bukan rungutan ya sekadar luahan dari pandangan2 dari rakan di sekitar juga...
Lifestyle | Fitness | Running | Sharing
Selamat hari guru kepada semua insan yang bergelar guru! Terima kasih juga…
Kepada semua guru dan pentadbir sekolah tak ketinggalan juga murid …
Sebut pasal bahasa, di Malaysia ni ada bermacam kepelbagaian agama, bangsa…
Sempena pesta Kaamatan Sabah ni fb dibanjiri dengan post tentang perayaan …
Selalu dengar perkataan ni, ada nama rancangan TV nama mansau ansau. Dalam…
Siapa pernah dengar nama masakan ayam pansuh? Atau nama masakan manuk pan…
Jom belajar loghat dan dialek dalam negeri lain. Kali ni nak kongsi dialek…
Pada masa kini, acara marathon semakin mendapat tempat dalam kalangan masy…
Assalamualaikum info menarik ni. Terutama bagi yang suka shopping o…
Masuk pertengahan tahun ni memang cuacanya panas sangat, pasang kipas pun…
Catat Ulasan
4 Ulasan
Banyak manfaatnya tetapi tentulah ada kelemahannya juga.
BalasPadamBetul. Kadang menda tu ringkas ja tapi jadi sebaliknya 😓
BalasPadamBagi saya, kalau bincang hal kerja/study masa cuti tu masih okay. Yang merimaskan ialah apabila orang dah discuss dalam group, lepas tu pm pula untuk tanya benda yang sama😂.
BalasPadamsama la, ada banyak sangat group wassap ni bagi saya sangat merimaskan...tak tipu kalau saya cakap, ada je group yang saya tak bukak langsung noti nya, tapi saya terus clear conversation dari luar dan archive kan terusss
BalasPadam