Wordless wednesday #8 Ayam cuma makan gandum tapi...

Gambar semalam. Tengah basuh ayam, semua jantung ayam didapati macam ini.



Ayam cuma makan gandum tapi jantung penuh lemak. Bagaimana pula jantung manusia yang makan macam2 benda? Huhuhu scary...

Nota : Pos ni nak publish hari esok (Rabu) terpublish hari ni pula.
Wordless wednesday #8 Ayam cuma makan gandum tapi... Wordless wednesday #8 Ayam cuma makan gandum tapi... Reviewed by cikguzim on 5.2.20 Rating: 5

6 ulasan:

  1. Hati-hatilah dengan apa yang disupakan ke mulut..

    BalasPadam
  2. aduhai... kene lebih berwaspada apa yang perlu di makan

    BalasPadam
  3. lemak pada isi ayam pun ada juga kan, ayam ternak ni macam ni lah kan, tapi itu sahaja pilihan yang ada, kak ana selalunya bersihkan betul-betul sebelum masak selebihnya bertawakal sahajalah.

    BalasPadam
  4. ayam sekarang dah pelbagaikan makanan dia, semua makan, tadi baru campak roti vanilla, semua bedal...

    BalasPadam
  5. Betul juga kan. Mungkin ayam pun salah makan sekarang hehe

    BalasPadam
  6. ayam ternak sekarang kan disuntik hormon tumbesaran T_T

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.