Cara perangkap virus dalam udara guna bawang

Sekarang ni musim demam, selsema, batuk dan macam-macam lagi penyakit yang boleh tersebar melalui udara.  Terbaru virus influenza A dan h1n1, seram dengar. Jom elak penyakit ini dari tersebar. Guna bawang pun boleh...

Membawang bukan aktiviti sihat tapi masak menggunakan bawang memang banyak khasiat. Bawang juga ada khasiat lain iaitu memerangkap virus dalam udara. Selamat mencuba.

Cara perangkap virus dalam udara guna bawang Cara perangkap virus dalam udara guna bawang Reviewed by cikguzim on 17.1.20 Rating: 5

5 ulasan:

  1. Alhamdulillah.Terima kasih perkongsian.

    BalasPadam
  2. nasibla harga bawang dah ok semula, kalau tak sayang jugak hehehhe

    BalasPadam
  3. Tengah selsema teruk dengan bad flu, hari tu dah buat letak kat dapur mcm tu lah...mungkin kena letak kt bilik tidur sekali kot kan.

    BalasPadam
  4. boleh cuba kan segala cara inshaAllah dengan izin Allah Taala. kita berusaha selagi boleh :)

    BalasPadam
  5. alergik dengan bau bawang, macam pontianak pulak..haha, tapi kalo memerlukan, paksa diri juga, contohnya dari segi perubatan macam ni...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.