Nak beli power bank Pineng di Shopee tapi....

Tadi survey sikit di Shopee nak beli powerbank jenama Pineng. Sebelum ni memang dah ada 2 power bank jenama ni yang guna sejak 2014 (harga tak ingat). Kesimpulannya, malas nak pening beli jenama lain beli je jenama ni sebab memang tahan.

Try survey kat Shopee, powerbank jenama Pineng yang berkuasa 20000mah harga sekitar rm30-40. Tengok review dan komen2 setiap kedai yang jual tu banyak review 5 bintang dan tak kurang juga review 1 bintang. Ada yang kata ori ada yang kata tak ori. 

Harga Pineng powerbank di Shopee kebanyakan harga ini.

Pergi tengok kat Lazada pun sama harga pineng powerbank dalam rm35-40 juga. Sekali tengok di website Pineng sendiri powerbank Pineng 20000mah harga dalam lingkungan rm80-99 pulak. Haish lebih separuh harga tu berbanding di Shopee dan Lazada. 

Harga di website Pineng

Ni yang jadi sangsi nak beli kat Shopee dan Lazada takut barang tak ori....

Compare dan contrast harga ni memang penting untuk jadi pengguna yang bijak dan berjimat. Nampaknya kena survey lagi ni, kalau tak puas hati juga kena beli kat website dia dengan harga lingkungan harga rm80 tu la hehe...

Kalau ada dari anda yang beli powerbank yang tahan lasak dan murah, bagi la komen dan pendapat sikit ye. Konfius ni hehehe...

Catat Ulasan

0 Ulasan