Macam mana pemimpin tidur ye?

Kadang terfikir...

Hmm..

Post ni takde kaitan dengan mana-mana parti politik tak kira la mana-mana side politik pun dan tak kira politik dalam atau luar negara...

Macam mana pemimpin tidur ye? Maksud saya tidur dengan lena. Iyelah, bila banyak benda berlaku di bawah pentadbirannya macam bencana alam, wabak, rusuhan, rebut kuasa dsb. 


Pemimpin dapat tidur dengan lena ke ek? Kan ke diorang ni macam-macam kena fikir tentang orang bawahan? 

Macam saya, kalau sorang anak murid masih tak lancar membaca pun dah rasa risau dan kasihan. Kurang senang dibuatnya, gitu la..

Macam mana dengan seorang bergelar pemimpin yang begitu bertanggungjawab tidur lena...tambah2 keadaan macam sekarang ni..

Pemimpin yang baik adalah satu rezeki bagi orang yang dipimpinnya..

Moga dipanjangkan umur pemimpin2 yang baik..

Sekadar sembang kosong dan pos ni sekadar picisan..moga semua baik2 jer...

Macam mana pemimpin tidur ye? Macam mana pemimpin tidur ye? Reviewed by cikguzim on 10.7.21 Rating: 5

5 ulasan:

  1. Tidur tak lena makan tak kenyang mandi tak basah

    BalasPadam
  2. Mungkin ada yang tido tak lena cuma kita yang tak tau. Tapi kalau jenis tak ada hati tu tak taulah

    BalasPadam
  3. Tidak mustahil waktu tidurnya sekadar dua tiga jam sahaja.

    BalasPadam
  4. pemimpin yang baik mungkin tidor lewat tapi bangunnya awal

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.