Pantai Pasir Pandak Kuching Santubong

Penghujung tahun 2011, masuk 2012 akan bermula fasa baru iaitu bulan untuk praktikal sebagai guru. Untuk meraikan kelas di maktab yang dah habis untuk tahun ni kita pergi jalan-jalan dengan rakan sekelas semua ke Pantai Pasir Pandak Kuching.

Pantai ni tak jauh dari Bandar Kuching dalam 30 minit je. Tak lah cantik sangat pantai ni tapi boleh la dari takde pantai langsung. Tapi awas, pantai ni ada buaya air masin ada orang pernah nampak berwarna putih buayanya. Takpe kita tak kacau dia, dia tak kacau kita gaisss.

Posing dulu macam biasa laa kan

Geng motorbike

Perjalanan ke Pasir Pandak, tak jauh juga dengan Pantai Santubong dan Taman Budaya Kuching

Best jalan tak banyak kereta macam semenanjung






Geng perempuan

Panaskan api

Barbeque dulu kita bohh










Bergambar kenangan...



Set kito jange pecoh 



Pantai Pasir Pandak Kuching Sarawak, boleh tahan la menarik dan cantik. Lets explore Sarawak next time lagi.


Pantai Pasir Pandak Kuching Santubong Pantai Pasir Pandak Kuching Santubong Reviewed by cikguzim on 11.12.11 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.